Monday 3 September 2012

Update Entry?

Heyy yooo... Assalamualaikum

Agaknya udah lame bebenor kan teman tak update entry blog teman ni kan.?? Sehingga banyak draf yang ketinggalan untuk di update termasuklah entry utama Ramadhan, Raya, Gangnam Style dan Merdeka.

Tapi... Takpelaaahh. Like MatSaleh says "Let bygones be bygones".. OhMyEnglish.!!

Ok, harini teman nak citer ehh sikit ape yang menyekat teman dari meng"update" blog teman ni..

1: Sebab laptop teman punah ranah.
2: Laptop teman sedang dibaek pulih di workshop kawan teman kat Sunway
3: Teman sedang sibuk mengembara.
Bermula di (Kuala Krai- Kuala Lumpur- Bandar Sunway- Sabak Bernam- Teluk Intan- Damansara)
dan balik ke pangkal  jalan (Damansara- Kuala Lumpur- Kuala Krai)*selepas raya.
4: Beraya di Damansara (Rumah keluarga Isteri)
5: Teman exident dan patah buku lali (mmg laa tgn msh ok, tp feel dah takde.. tawar)
6: Teman kurang berminat untuk update entry blog guna PC sebab banyak draf and isi-isi teman simpan kat laptop.


gua excident moto di lebuhraya LDP (Lebuhraya Damansara-Puchong) dan moto gua hilang selepas exident
*Kepada sesiapa yang telah mengambil motosikal berkuasa tinggi gua (EX5 warna putih bernombor plat ***2008) samada sengaja atau tidak, sila pulangkan kembali kepada gua sebab motosikal tu amat bernostalgia bagi gua.


Ku Ezzat: Tak feel langsung update guna PC ni.!!
*Try cakap Bahasa Perak.. Sorry dok panda kawe

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...