Saturday, 9 June 2012

Timeline

Ya.. Gua buat posting pasal  facebook  lagi.!!


Sejak budak Mark Zuckerberg ni buat facebook ni macam-macam jenis orang dah buat account facebook semata-mata tak nak dikatakan sebagai "ketinggalan zaman" atau kolot atau jakun atau batak atau whateva laa..

Tapi yang menyakitkan hati apabila munculnya Facebook Timeline.!!

Apa yang tak nya, Segala apa status yang di post dulu-dulu sejak dari zaman Tokong Tonggek dengan senang-senangnya dapat dilihat balik sambil tersengeh manja je.!!

Tambahan Profile aku dulu memang kelihatan amat Superb dan agak Awesome.. Sebab.??

Sebelum terjadinya TIMELINE
Hahaa.. Amacam.??

Tapi.. (biasa bg citer melayu mesti ada tapi), Biasalah bagi seorang remaja aktif yang ingin mencuba sesuatu yang baru.. Pantang nampak bende pelik sikit mesti jari ni sesuke je maen click button yang tak sepatutnya.!!

Hasilnya, Nah.!! Setiap Petikan Membawa Padah.!!
Padan Muke Kau.!!

Aku tak nak berdiam diri dan membiarkan ini terus menghantui diri, sebagai pengubat luka dan duka ini,
Aku try sesuatu yang baru.. huhuhuhuuu (over gile)

Dan ini juga mungkin boleh dijadikan contoh kepada member semua untuk try ni jugak..
New Timeline Look

Gambar Budak-budak DIP #A

Solidarity With Palestine

Solidarity with the Palestine Prisoners

BoxBoy

Yang paling latest aa nih..
Aku try "creative"kan ia supaya kekal nampak Rare.!! (walaupun ade yg nampak cacat sikit)
Actually banyak lagi, tapi malas nak tukar balik DP n Cover Photo then copy paste..hehehee
Korang try lah buat jugak.. "combine"kan dua gambar tu jadi satu..

Pasal posting lame-lame boleh tengok balik pulak, sebenarnya bende tu semua boleh di"private"kan supaya org tak nampak.. Pepandailah korang sume godek-godek facebook tuh (kat Privasi Setting je tak silap), nanti jumpe aa..heheheee

K ahh.. Nak pegi layan Twitter plak ni.. (follow twitter gua jugak k.. @aKu_Ezzat)

Assalamualaikum

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...